РОЗРОБКА НАПРЯМКУ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОЗРАХУНКУ ШВИДКОСТІ ВИХОДУ ВІДЧЕПІВ З ПАРКОВОЇ ГАЛЬМОВОЇ ПОЗИЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2016/85878Ключові слова:
сортувальна гірка, автоматизовані системи керування сортувальною гіркою, метеорологічні параметри, потенціал швидкості, відчепАнотація
Мета. Метою роботи є обґрунтування наукового підходу щодо підвищення точності розрахунку швидкості виходу відчепів з паркової гальмової позиції. Методика. Підвищити точність розрахунку швидкості виходу відчепів з паркової гальмової позиції запропоновано шляхом уточнення параметрів метеорологічних умов на основі рівняння Лапласа для потенціалу швидкості. Результати. Задачу уточнення параметрів метеорологічних умов серед багатьох способів доцільно визначати способом Ейлера для опису руху суцільного середовища на основі рівняння Лапласа для потенціалу швидкості. Виявлено основні переваги розрахунку параметрів метеорологічних умов на основі рівняння Лапласа. Наукова новизна. Вперше запропоновано розраховувати швидкість виходу відчепів з паркової гальмової позиції з урахуванням уточнених параметрів метеорологічних умов на основі рівняння Лапласа. На відміну від відомих підходів до розрахунку швидкості виходу відчепів даний підхід надасть можливість визначати напрямок та швидкість вітру, яка діє на відчеп у будь-якій точці сортувального парку. Практична значимість. Розрахунок швидкості виходу відчепів з паркової гальмової позиції з урахування уточнених параметрів метеорологічних умов на основі рівняння Лапласа може використовуватись в будь-яких автоматизованих системах керування сортувальною гіркою для підвищення ефективності сортувального процесу та ресурсозбереження.Посилання
Талалаев, В. И. Сопоставительный анализ технических средств для механизации и автоматизации сортировочных станций применяемых на Российских железных дорогах и за рубежом / В. И. Талалаев, А. Г. Савицкий. – Москва: ВНИИАС МПС России, 2007. − 150 с.
Огар, О. М. Аналіз роботи підсистем регулювання швидкості скочування відчепів в автоматизованих системах управління сортувальними станціями / О. М. Огар, М. А. Асєєв // Збірник наукових праць УкрДузт. – 2016. – № 161. – С. 70-75.
Шелухин, В. И. Универсальный модуль управления тормозными позициями / В. И. Шелухин, И. Н. Малышев, // Автоматика, связь, информатика. – 2000. – № 5. – С. 12-14.
Козаченко, Д. Н. Исследование прицельного регулирования скорости скатывания отцепов в условиях неопределенности информации об их ходовых свойствах / Д. Н. Козаченко, Р. Г. Коробьева, О. И. Таранец // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2009. – № 6/3(42). – С. 42-47.
Киселева, Л. В. Климатология и метеорология на железнодорожном транспорте: учебник для вузов/ Л. В. Киселева, С. В. Васильев, Т. В. Гаранина. – Москва: УМК МПС России, 2002. – 189 с.
Лойцянский, Л. Г. Механика жидкости и газа / Л. Г. Лойцянский. – Москва: Государственное издательство технико-теоретической литературы, 1950. – 678 с.
Берлянд, М. Е. Прогноз и регулирования загрязнения атмосферы / М. Е. Берлянд. – Ленинград: Высшая школа, 1985. – 272 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).