ПРОГНОЗУВАННЯ СТАНУ БЕЗПЕКИ РУХУ ТА РИЗИКІВ НА ЗАЛІЗНИЧНИМ ПЕРЕЇЗДАХ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ІМОВІРНІСНИЙ ФАКТОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2015/57077Ключові слова:
залізничний переїзд, небезпечна зона гальмування, тривалість реакції, безпека руху, нормальний закон розподілуАнотація
Мета. Метою дослідження є розробка методу визначення повної довжини небезпечної зони гальмування автомобіля на основі імовірнісних факторів при проектуванні режимів безпечного руху на залізничних переїздах. Методика. Рішення задачі здійснюється на основі статистичної обробки даних і підборі законів розподілу досліджуваних чинників. Були досліджені й оцінені фактори, що впливають на безпеку руху. Це час реакції водія, швидкість руху автомобіля, коефіцієнт зчеплення автомобільних шин з дорожнім покриттям. Результати. На підставі статистичного аналізу були підібрані законів розподілу досліджуваних величин і встановлена залежність для визначення повної довжини небезпечної зони гальмування автомобіля на основі імовірнісних факторів. Наукова новизна. Запропонований підхід до визначення небезпечної зони гальмування на основі імовірнісних факторів дозволяє переглянути нормативи довжини небезпечної зони гальмування на залізничних переїздах з урахуванням реальних умов їх експлуатації. Практична значимість. Облік імовірнісних характеристик руху автомобільного транспорту показує на необхідність проведення низки заходів, спрямованих на збільшення відстані видимості і довжини розрахункового гальмівного шляху для практики проектування і експлуатації переїздів. Ліквідація переїздів дозволить запобігти инцинденты і оптимізувати ризики в умовах збільшення обсягів перевезень на автомобільному та залізничному транспорті, зростання швидкості руху, збільшення кількості автомобілів.
Посилання
Рожанский, Д. В. Повышение безопасности движения в зоне железнодорожных переездов / Д. В. Рожанский, С. Н. Карасевич // Вестник Белорусского национального технического университета. – 2007. – № 2. – С. 60 – 65.
Тарасов, А. В. О безопасности движения на неохраняемых переездах / А. В. Тарасов, // Известия Петербургского университета путей сообщения. – 2014. – № 1. – С. 33-40.
Rakotonairy, A. Use of ITS improve level crossings safety / A. Rakotonairy, D. Soole, G. Larue // The 11th Level Crossing Symposium. – Tokyo, 2010. – P. 38-51.
Savage, I. Does public education improve railhighway crossing safety? / I. Savage // Accident Analysis and Prevention. 2006. – Vol. 38. – № 2. – P. 310 – 316.
Бурейка, Г. А. Оценка аварийности на железнодорожных переездах / Г. А. Бурейка, Л. Г. Людвинавичюс // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2013. – Вип. 1 (43). – С. 13 – 19.
Путь и безопасность движения поездов / под. ред. В. Я. Шульги. 3-е узд., перераб. и доп. – Москва : Транспорт, 1994. – 199 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).