ТИПОЛОГІЯ КОНФЛІКТІВ, ЩО ВИНИКАЮТЬ ПРИ ОБСЛУГОВУВАННІ ПАСАЖИРІВ ЗАЛІЗНИЧНИМ ТРАНСПОРТОМ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2014/35988Ключові слова:
пасажирські перевезення, пасажири, конфлікти, типологія конфліктов.Анотація
Кожен конфлікт на виробництві, в побуті, сфері дозвілля і на транспорті виникає з конкретних причин і за певних умов. З метою попередження багаточисельних конфліктів, що виникають у суспільному житті, необхідно виявлення і вивчення їх причин. У статті наводяться результати проведеного анкетування серед пасажирів на вокзалі Дніпропетровськ. Аналіз показав, що основними причинами виникнення усвідомленого невдоволення пасажирів є: недолжное якість пропонованих послуг; невірне або неповне інформування клієнтів про особливості майбутньої поїздки; усвідомлення явної низькою цінності придбаної послуги. При цьому, число клієнтів залізничного транспорту, які звертаються зі скаргою, але залишаються лояльними споживачами пасажирських послуг залізничного транспорту, становить близько 35 %. Значна частина пасажирів не знаходячи підтримки своєму незадоволення, перестають користуватися рядом послуг залізниці або йдуть конкурентам. Таким чином, через неуважне відношення до недоліків, поміченим і висловленим пасажирів, невміння врегулювати конфліктні ситуації втрачається і частина прибуткуПосилання
Политология. Словарь. [Электронный ресурс]
/ под ред. В. Н. Коновалов. Режим доступа –
http://dic.academic.ru/dic.nsf/politology – Москва:
РГУ. 2010.
Анцупов, А. Я. Конфликтология: Учебник для
вузов [Текст] / А. Я. Анцупов, А. И. Шипилов. —
Москва : ЮНИТИ, 2000. – 551 с.
Блинов, А.О. Имидж организации как фактор
конкурентоспособности [Текст] / А. О. Блинов, В. Я.
Захаров // Менеджмент в России и за рубежом. –
– № 4. – С. 35-43.
Зух, В. М. Досвід застосування психологічних
методів управління кадрами у структурних підроз-
ділах пасажирського сектору залізничного транспо-
рту [Текст] / В. М. Зух // Маркетинг і логістика в
системі менеджменту пасажирських перевезень на
залізничному транспорті : матеріали IV міжнар. на-
уково-практ. конф. Одеса. 23-25 вересня 2014. – Ки-
їв : ДАЗТУ, 2014. – С. 114-116.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).