НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКЦІЙ КОЛІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАЛІЗНИЧНИХ СТАНЦІЙ ТА ЇХ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15802/tstt2021/237664

Ключові слова:

залізнична станція, колійний розвиток, імітаційне моделювання, проектування, техніко-технологічна оцінка

Анотація

Мета. Метою роботи є визначення напрямів удосконалення методів формування конструкцій колійного розвитку залізничних станцій та їх техніко-технологічної оцінки. Методика. Для визначення напрямів удосконалення методів формування конструкцій колійного розвитку залізничних станцій та їх техніко-технологічної оцінки необхідно проаналізувати відомі наукові підходи, виявити їх слабкі місця і переваги. На основі аналізу зазначених підходів розробити узагальнені процедури формування раціональних конструкцій колійного розвитку і оцінки технічних і технологічних параметрів залізничних станцій. Для розробки першої процедури необхідно обрати критерій оптимізації. Результати. У роботі проаналізовано відомі наукові підходи до формування конструкцій колійного розвитку залізничних станцій та їх техніко-технологічної оцінки. В результаті було визначено, що найбільш ефективним способом розрахунку конструктивних параметрів залізничних станцій є застосування процедур автоматизованого проектування, ефективними способами розрахунку технологічних параметрів і оцінки проектних рішень є використання методів імітаційного моделювання. Запропоновано узагальнені процедури формування раціональних конструкцій колійного розвитку залізничних станцій та їх техніко-технологічної оцінки. Наукова та практична значимість. Удосконалено процедури формування раціональних конструкцій колійного розвитку залізничних станцій та їх техніко-технологічної оцінки, які на відміну від існуючих базуються на визначенні витрат залізничної станції з наростаючим підсумком за розрахунковий період або життєвий цикл проекту. Впровадження раціональних проектних рішень забезпечить виконання заданих розмірів поїзної і маневрової роботи залізничних станцій при достатньому резерві пропускної спроможності та мінімальних витратах. Крім того, результати техніко-технологічної оцінки конструкцій колійного розвитку можуть бути основою для корегування окремих вимог, що пред’являються до конструкцій станційних горловин.

Посилання

Дзюба И. С. Выбор параметров и структуры станционных горловин [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.08 / Дзюба Илья Самуилович – Ленинград, 1989. – 19 с.

Козлов П. Оценка инфраструктурных транспортных проектов методом моделирования [Текст] / П. Козлов, А. Александров. // Транспорт Российской Федерации. – 2006. – №5. – С. 43–44.

Модели, методы и алгоритмы автоматизированого проектирования железнодорожных станций: Монография / В.И. Бобровский, Д.Н. Козаченко, Р.В.Вернигора, В.В. Малашкин – Дн-вск: Изд-во Маковецкий, 2010. – 156с.

Корнилов С. Н. Анализ методов оптимизации путевого развития станций [Текст]/ С. Н. Корнилов, К. М. Варжина. // Modern directions of theoretical and applied researches. – 2014.

Горбова О. В. Удосконалення методів техніко-експлуатаційної оцінки роботи залізничних станцій [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.20 / Горбова Олександра Вікторівна – Дніпро, 2016. – 24 с.

Шепель А. С. Динамическая система показателей, определяющая техническую оснащенность инфраструктуры железнодорожных станций [Текст] / А. С. Шепель. // Современные технологии – транспорту. – 2017. – №2. – С. 354–363.

Осокин О. В. Интеллектуальное сопровождение производственных процессов на железнодорожном транспорте [Текст]: автореф. дис. … докт. техн. наук : 05.22.08 / Осокин Олег Викторович – Москва, 2014. – 46 с.

Слободянюк И. Г. Технология макромоделирования железнодорожных станций и узлов [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.08 / Слободянюк Инна Геннадьевна – Екатринбург, 2019. – 20 с.

Шепель А. С. Совершенствование методов обоснования схем станционных горловин [Текст]: автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.22.08 / Шепель Александр Сергеевич – Санкт-Петербург, 2019. – 18 с.

Осьминин А. Т. Автоматизированное проектирование железнодорожных станций / А. Т. Осьминин., 2007. – 62 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-15

Номер

Розділ

Статті