ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ РОЗФОРМУВАННЯ СОСТАВІВ НА СОРТУВАЛЬНИХ ГІРКАХ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2019/182582Ключові слова:
режими гальмування, відчеп, сортувальна гірка, метод оптимізації, автоматизована системаАнотація
Мета. Метою дослідження є підвищення якості сортувального процесу за допомогою визначення раціональних режимів розформування составів. Зазначені режими забезпечують найкращі умови розділення відчепів составу на розділових елементах, а також можливість реалізації безпечної швидкості зіткнення вагонів на сортувальних коліях. Методика. Дослідження розділень відчепів составу на стрілках виконано за допомогою імітаційного моделювання. Для досліджень було використано модель скочування відчепів з гірки, що дозволяє реалізувати задані швидкості виходу з гальмівних позицій при регулюванні зони гальмування відчепа. Результати. Була виконана кількісна оцінка показників сортувального процесу при використанні розглянутого методу оптимізації режимів гальмування відчепів для управління процесом розформування составів на одній з сортувальних гірок України. Виконаний аналіз результатів показав достатню ефективність розглянутого методу, який може бути рекомендований для розрахунку швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій в системах автоматизації сортувального процесу. Отримані в результаті оптимізації режими гальмування можуть забезпечити достатньо високу якість інтервального регулювання, а також можливість реалізації безпечної швидкості підходу відчепів до вагонів на сортувальних коліях автоматизованих гірок. Наукова новизна. Наукова новизна роботи полягає в доведенні ефективності розглянутого методу оптимізації режиму розформування составів. Практична значимість. Практична значимість роботи полягає в тому, що розглянутий метод визначення раціональних режимів розформування складів може бути використаний при створенні автоматизованої системи управління процесом розформування составів на сортувальних гірках, а також для оцінки якості конструкції сортувальних гірок, що проектуються. Автоматизація гірок сприятиме поліпшенню економічних показників роботи станцій, зниження собівартості переробки вагонів, економії енергоресурсів на гальмування вагонів і на маневрову роботу, поліпшенню умов і безпеки праці працівників гірки.
Посилання
Zářecký, S. The newest trends in marshalling yards automation / S. Zářecký, J. Grúň, J. Žilka // Transport problems. – 2008. – Т. 3. – Vol. 4. – Part 1. – P. 87-95.
Adadurov, S. E. Kompleksnaja systema avtomatyzacyy sortyrovochnykh processov / S. E. Adadurov, V. N. Sokolov // Zh.-d. transp. - 2010. -№ 8. - S. 37-38.
Sepetyj, A.A. Sistema kompleksnoj avtomatizacii sortirovochnyh processov / A. A. Sepetyj, A. Yu. Sergeev // Avtomatika, svyaz, informatika. - 2009. - № 2. - p. 6-7
Gapanovich, V. O razrabotke avtomatizirovannyh sortirovochnyh sistem / V. A. Gapanovich, A. N. Shabelnikov // Zheleznodorozhnyj transport - 2010. - № 8. - p. 23-25.
Tianming, M. The Research of Hump Retarder Assistant Speed Control System / M. Tian-ming, Z. Lian-xiang // Retarders & Speed Control Technology. – 2011. – Iss. 1. – P. 1-7.
Ning, H. Discussion on Hump Rolling Vehicle Speed Control Problem / H. Ning, L. Xinghan // Retarders & Speed Control Technology. – 2011. – Iss. 3. – P. 9-16.
Shengjun, F. Research on Application of Braking Retarder Speed Control System / F. Shengjun // Retarders & Speed Control Technology. – 2012. – Iss. 4. – P. 11-16.
Kozachenko, D. M. Simulation of work under hump uncertain parameters unhooked and environmental conditions / D. M. Kozachenko, М. I. Berezovji, О. I. Taranets // Science and Transport Progress, Iss. 16. – 2007. – p. 73−76.
Bobrovskij, V.I. Vpliv rezhimiv galmuvannya na trivalist skochuvannya vidchepiv z girki / V.I. Bobrovskij, A.V. Kudryashov, L.O. Yelnikova // Zb. nauk. prac. – Harkiv: UkrDAZT, 2009. – Vip. 102. – S. 147-15.
Kozachenko, D. M. Doslidzhennja dopustymykh rezhymiv ghaljmuvannja vidchepiv na sortuvaljnykh ghirkakh /D. M. Kozachenko // Vostochno-evropejskyj zhurnal peredovykh tekhnologhyj. – 2013. - № 4/3 (64) – s. 25-28.
Kozachenko, D. M. Studies of the conditions of the interval speed control rolling unhook on automated slides / D. M. Kozachenko // Science and Transport Progress, Iss. 34 – 2010. – p. 46-50.
Shafyt, E.M. K voprosu alghorytmyzacyy raschеta peremennoj skorosty rospuska sostavov na sortyrovochnykh ghorkakh / E.M. Shafyt, A.Gh. Savyckyj // Avtomatyzyrovannie systemy upravlenyja tekhnologhycheskymy processamy na zheleznodorozhnykh stancyjakh: Mezhvuz. sb. nauch. tr. DYYT. - Dnepropetrovsk, 1982. - Vyp. 224/11. - s. 39-47.
Bobrovskyi, V.I. Probabilistic characteristics of the sections of the rolling stock cuts on the arrows / V.I. Bobrovskyi, A.V. Kudriashov, Yu.V. Chibisov // Science and Transport Progress, Iss. 18. –2007. – p. 146-150.
Bobrovskyi, V.I. The statistical analysis of number of separations on the switch during dissolution of trains / V.I. Bobrovskyi, A.V. Kudriashov, L.O. Ephimova // Science and Transport Progress, Iss. 20 – 2008. – p. 13-19.
Bobrovskyi, V.I. Optimization of the modes of decomposition of trains on sorting humps / V.I. Bobrovskyi, A.V. Kudriashov // Science and Transport Progress, Iss. 32 – 2010. – p. 224-229.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).