ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ В СИСТЕМІ SERVQUAL ТА КОМПЛЕКСНІЙ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Т.С. Мельник, О.В. Христофор

Анотація


В статті розглянуто сутність категорії „споживча цінність» і структуру споживчих потреб; подано модель SERVQUAL, адаптовану для використання у сфері залізничних пасажирських перевезень; визначено місце показників безпеки у моделі SERVQUAL та їх значущість в оцінці конкурентоспроможності пасажирського транспорту.

 


Ключові слова


конкурентоспроможність пасажирського транспорту, споживча цінність, структура споживчих цінностей, якість послуг, споживчі очікування, модель якості сервісу, транспортна безпека, нормативні параметри і показники безпеки

Повний текст:

PDF

Посилання


Петренко, М. М. Економічна цінність сервісного продукту на основі рівноважного співвідношення «ціна – параметри якості» [Текст] / М. М. Петренко // Науковий вісник НАУ: Збірник наукових праць. – 2008. – Вип. 38. – С. 32-41.

Berry L., Parasuraman A., Zeithaml V., 1983 – 1988.

Ковалев, А. Потребительская ценность в сфере услуг [Текст] / А. Ковалев// Маркетинг и реклама. – 2009. – № 6 (154). – С. 30-35.

Мельник, Т. С. Вплив показників безпеки на конкурентоспроможність залізничного транспорту [Текст] / Т. С. Мельник, Христофор О. В. // Вагонный парк. – 2010. – № 8. – С. 54-55.

Мельник Т.С. Методичні основи управління процесами створення споживчої цінності та забезпечення якості послуг на залізничному пасажирському транспорті [Текст] / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Тезисы докладов V Международной научной конференции «Проблемы экономики на железнодорожном транспорте – ЭКУЖТ 2010», м. Яремче, 24-26 листопада 2010 р. – Д.: ДНУЖТ, 2010. – С. 100-102.




DOI: https://doi.org/10.15802/tstt2011/17150

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.