ЗАДАЧА РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ЗАЛІЗНИЦЬ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2017/110772Ключові слова:
вантажні поїзда, пасажирські поїзда, теорія функцій багатьох, векторна оптимізаціяАнотація
Метою даної роботи є розробка математичних моделей і обчислювальних методів раціонального розподілу пасажирських і вантажних поїздів на мережі залізниць на підставі векторної оптимізації з метою задоволення попиту пасажирів і вантажовідправників в залежності від поїздо-км пробігу, часу руху поїздів, механічної роботи по їх переміщенню. Основною задачею дослідження є раціональний розподіл розмірів пасажирських і вантажних поїздів на мережі залізниць на підставі векторної оптимізації з метою задоволення попиту пасажирів та вантажовідправників в залежності від поїздо-км пробігу, часу руху поїздів, механічної роботи по їх переміщенню. Об'єктом дослідження виступає мережа залізничного полігону з вершинами на технічних станціях. Предметом дослідження є розподіл пасажирських і вантажних поїздів на залізничній мережі з урахуванням обмежень по переробній спроможності технічних станцій і пропускної спроможності перегонів. Наукова новизна полягає в пропозиції нового методу раціонального розподілу пасажирських і вантажних поїздів на мережі залізниць на підставі векторної оптимізації. Отримані необхідні умови для вирішення задачі раціонального розподілу розмірів пасажирських і вантажних поїздів на мережі залізниць. Практична значимість. В результаті запропонованого підходу розроблено економіко-математичний варіант раціонального розподілу пасажирських і вантажних поїздів на мережі залізниць на підставі векторної оптимізації з метою задоволення попиту пасажирів та вантажовідправників в залежності від поїздо-км пробігу, часу руху поїздів, механічної роботи по їх переміщенню.
Посилання
Ломотько, Д. В. Удосконалення системи управління парком вантажних вагонів на залізницях України в нових умовах / Д. В. Ломотько, В. М. Запара, В. В. Кулешов, А. В. Кулешов // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. – 2010. – Вип. 119. – С.28-35.
Осминин, А. Т. Рациональная организация вагонопотоков на основе методов многокритериальной оптимизации : дис. … д-ра техн. наук :05.22.08 / Осминин Александр Трофимович // – Самара, 2000, – 261 с.
Папахов, А. Ю. Использование метода функции множества при рациональной организации вагонопотоков / А. Ю. Папахов // Транспортні системи та технології перевезень. – 2016. – Вип. 12. – С. 69- 74. DOI: http://dx.doi.org/10.15802/tstt2016/85887
Логвінова, Н. О. Моделювання роботи залізничної інфраструктури з паралельними ходами [Текст] / Н. О. Логвінова, Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов// Науковий Вісник НГУ. – 2013. – Вип. 3. – С. 93-102.
Баушев, А. Н. Математическая модель многофазных железнодорожных грузоперевозок / А. Н. Баушев, А. Т. Осьминин, Л. А. Осьминин // Математическое моделирование. – 2013. – Т. 25. – Вып. 10. – С. 108-122.
Басакер, Р. Конечные графы и сети / Р. Басакер, Т. Саати. – Москва : Наука, 1974. - 368 с.
Баушев, А.Н. Оптимизационные задачи на сетях : Уч. пособие / А. Н. Баушев, Л. В. Гадасина. – Санкт-Петербург : ПГУПС, 2012. – 108 с.; ISBN 978-5-7641-0383-9
Андерсон, Джеймс А. Дискретная математика и комбинаторика : Пер. с англ. / Джеймс А. Андерсон. – Москва : Издательский дом «Вильямс», 2004. – 960 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).