ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ШВИДКІСНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.15802/tstt2017/110770Ключові слова:
мультимодальні пасажирські перевезення, швидкісна залізнична магістраль, транспортно-пересадочний вузол, транспортний сервіс, інфраструктурний комплекс, пересадка пасажира, комфорт поїздки, узгоджений графік рухуАнотація
Представлено основні шляхи використання технологій мультимодальних пасажирських перевезень в умовах експлуатації швидкісних залізничних магістралей. Виявлено основні напрямки розвитку процесів пересадки пасажирів у транспортних вузлах – розвиток систем різних видів транспорту; інтеграція рішень в області інформаційних технологій; формування узгоджених графіків руху взаємодіючих видів пасажирського транспорту. Перехід до узгодженого розкладу руху забезпечить збалансованість використання місць у всіх транспортних засобах, що беруть участь у мультимодальному перевезенні, що дозволить раціоналізувати використання місткості швидкісних поїздів, електропоїздів і автомобільного транспорту, скоротити час очікування пасажирами у пунктах пересадки. Інтегрований графік руху транспортних засобів передбачає єдину технологію роботу різних перевізників та дозволяє встановити раціональні параметри тривалості пересадки в ТПВ та резервний технологічний час, необхідний для відновлення інтегрованого графіка руху на випадок затримки транспортних засобів. Удосконалення мультимодальних перевезень пропонується за рахунок виявлення та задоволення потреб пасажирів натранспортно-пересадочних вузлах, а також шляхом врахування економічних, технологічних та технічних причин, що визначають вибір пасажиром способу переміщення.
Посилання
Бутько, Т. В. Формування моделі організації пасажиропотоків при здійсненні пересадок на залізничному вокзалі з використанням колективного інтелекту / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. О. Журба // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2006. – № 3/2. – С. 6-9.
Транспортна стратегія України на період до 2020 року : Схвал. : Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.10.10 № N 2174-р // Урядовий кур'єр, 22.12.10. – № 240.
Вакуленко, С. П. Мультимодальные пассажирскис перевозки с участием AO «ФПК» : Уч. пособие / С. П. Вакуленко, Е. В. Копыпова, Е.Б. Куликова, А.В. Колин – Москва: МГУПС (МИИТ), 2015. – 110 с.
Журба, О. О. Моделювання процесу пересадки пасажирів на залізничному вокзалі Харків–пасажирський за варіантом «пасажирський поїзд – міський транспорт» / О. О. Журба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2010. – Вип. 119. – С. 60-66.
Ломотько, Д. В. Аналіз рівня сервісу в умовах транспортно-пересадочних вузлів на високошвидкісних залізничних магістралях / Д. В. Ломотько, Г. Г. Даценко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2016. – Вип. 161. – С. 25-35.
Евреенова, Н. Ю. Выбор параметров транспортно-пересадочных узлов, формируемых с участием железнодорожного транспорта : дис. … канд. техн. Наук : 05.22.08 / Евреенова Надежда Юрьевна. – Москва, МГУПС, 2014. – 255 с.
Ломотько Д. В., Ковальов А. О., Ковальова О. В. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock in its allocation // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2015. – Т. 6. – №. 3 (78). – С. 11-17, doi : 10.15587/1729-4061.2015.54496
Yixiang Yue, Shifeng Wang, Leishan Zhou, Lu Tong, M. Rapik Saat, Optimizing train stopping patterns and schedules for high-speed passenger rail corridors [Електронний ресурс] // Transportation Research Part C: Emerging Technologies, Volume 63, February 2016, P. 126-146. Doi : 10.1016/j.trc.2015.12.007.
Мироненко, В. К. Натурні дослідження та математичні моделі приміських пасажирських перевезень / В. К. Мироненко, В. В. Габа, В. І. Мацюк, Т. М. Грушевська; В. П. Костюшко // Наукоємні технології. – 2014. – № 4 (24). – С. 496–502.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
a. Автори зберігають за собою авторські права на роботу і передають журналу право першої публікації разом з роботою, одночасно ліцензуючи її на умовах Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим поширювати дану роботу з обов'язковим зазначенням авторства і посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
b. Автори зберігають право укладати окремі, додаткові контрактні угоди на неексклюзивне поширення версії роботи, опублікованої цим журналом (наприклад, розмістити її в університетському репозітарії або опублікувати її в книзі), з посиланням на оригінальну публікацію в цьому журналі.
c. Авторам дозволяється розміщувати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в університетському репозітарії або на їх персональному веб-сайті) до і під час процесу розгляду її даними журналом, так як це може привести до продуктивного обговорення, а також до більшої кількості посилань на дану опубліковану роботу (Див. The The Effect of Open Access).