ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ШВИДКІСНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Д. В. ЛОМОТЬКО, Д. Г. ВОСКОБОЙНИКОВ, М. С. ЛИСТОПАД, А. Д. СІРАДЧУК

Анотація


Представлено основні шляхи використання технологій мультимодальних пасажирських перевезень в умовах експлуатації швидкісних залізничних магістралей. Виявлено основні напрямки розвитку процесів пересадки пасажирів у транспортних вузлах – розвиток систем різних видів транспорту; інтеграція рішень в області інформаційних технологій; формування узгоджених графіків руху взаємодіючих видів пасажирського транспорту. Перехід до узгодженого розкладу руху забезпечить збалансованість використання місць у всіх транспортних засобах, що беруть участь у мультимодальному перевезенні, що дозволить раціоналізувати використання місткості швидкісних поїздів, електропоїздів і автомобільного транспорту, скоротити час очікування пасажирами у пунктах пересадки. Інтегрований графік руху транспортних засобів передбачає єдину технологію роботу різних перевізників та дозволяє встановити раціональні параметри тривалості пересадки в ТПВ та резервний технологічний час, необхідний для відновлення інтегрованого графіка руху на випадок затримки транспортних засобів. Удосконалення мультимодальних перевезень пропонується за рахунок виявлення та задоволення потреб пасажирів натранспортно-пересадочних вузлах, а також шляхом врахування економічних, технологічних та технічних причин, що визначають вибір пасажиром способу переміщення.


Ключові слова


мультимодальні пасажирські перевезення; швидкісна залізнична магістраль; транспортно-пересадочний вузол; транспортний сервіс; інфраструктурний комплекс; пересадка пасажира; комфорт поїздки; узгоджений графік руху

Повний текст:

PDF

Посилання


Бутько, Т. В. Формування моделі організації пасажиропотоків при здійсненні пересадок на залізничному вокзалі з використанням колективного інтелекту / Т. В. Бутько, А. В. Прохорченко, О. О. Журба // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2006. – № 3/2. – С. 6-9.

Транспортна стратегія України на період до 2020 року : Схвал. : Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.10.10 № N 2174-р // Урядовий кур'єр, 22.12.10. – № 240.

Вакуленко, С. П. Мультимодальные пассажирскис перевозки с участием AO «ФПК» : Уч. пособие / С. П. Вакуленко, Е. В. Копыпова, Е.Б. Куликова, А.В. Колин – Москва: МГУПС (МИИТ), 2015. – 110 с.

Журба, О. О. Моделювання процесу пересадки пасажирів на залізничному вокзалі Харків–пасажирський за варіантом «пасажирський поїзд – міський транспорт» / О. О. Журба // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2010. – Вип. 119. – С. 60-66.

Ломотько, Д. В. Аналіз рівня сервісу в умовах транспортно-пересадочних вузлів на високошвидкісних залізничних магістралях / Д. В. Ломотько, Г. Г. Даценко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. – 2016. – Вип. 161. – С. 25-35.

Евреенова, Н. Ю. Выбор параметров транспортно-пересадочных узлов, формируемых с участием железнодорожного транспорта : дис. … канд. техн. Наук : 05.22.08 / Евреенова Надежда Юрьевна. – Москва, МГУПС, 2014. – 255 с.

Ломотько Д. В., Ковальов А. О., Ковальова О. В. Formation of fuzzy support system for decision-making on merchantability of rolling stock in its allocation // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2015. – Т. 6. – №. 3 (78). – С. 11-17, doi : 10.15587/1729-4061.2015.54496

Yixiang Yue, Shifeng Wang, Leishan Zhou, Lu Tong, M. Rapik Saat, Optimizing train stopping patterns and schedules for high-speed passenger rail corridors [Електронний ресурс] // Transportation Research Part C: Emerging Technologies, Volume 63, February 2016, P. 126-146. Doi : 10.1016/j.trc.2015.12.007.

Мироненко, В. К. Натурні дослідження та математичні моделі приміських пасажирських перевезень / В. К. Мироненко, В. В. Габа, В. І. Мацюк, Т. М. Грушевська; В. П. Костюшко // Наукоємні технології. – 2014. – № 4 (24). – С. 496–502.




DOI: https://doi.org/10.15802/tstt2017/110770

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.